środa, 20 lipca 2016

Weź udział w 4 edycji Konkursu Jubileuszowego Muzycznej Podróży na artykuł o tematyce muzycznej


Adrianna Mac
Blog Muzyczna Podróż, który przed wielu laty z pewną dozą nieśmiałości powołałem do życia przekroczył wczoraj niesłychaną (chyba najbardziej dla mnie :-) liczbę odwiedzin. Pół miliona przyprawia mnie o dreszcze i zawrót głowy, dlatego pozazdrościwszy polskiemu rządowi programu 500 Plus, ogłosiłem, iż kto z Was przyśle na adres mailowy slaorw@wp.pl zdjęcie ekranu z okrągłą liczbą 500,000 na liczniku, otrzyma ode mnie muzyczną nagrodę w postaci płyty. Powyższe zdjęcie, które jest najbliższe prawdy nadesłała słuchaczka Polisz Czart i czytelniczka Muzycznej Podróży z Górnego Śląska  

Adrianna Mac

Dziękując i gratulując Adriannie cierpliwości i radości w złowieniu takiego obrazka, postanowiłem przedłużyć nasze wspólne świętowanie aż do końca tego roku kalendarzowego!

A co pisze o sobie nasza Laureatka? Muzyka w mym życiu, jak w życiu wielu osób, pojawiła się bardzo wcześnie. Głównie za sprawą wujka, który bardzo szybko wprowadził mnie... w świat gier komputerowych, a jego pokój przepełniony był dudnieniem cięższych gatunków muzycznych, do których mam ogromny sentyment. W wieku 5 lat zaczęłam grać na pianinie, rozpoczęłam naukę w Ognisku Muzycznym. Sprawiało mi to wielką przyjemność, co po kilku latach (gdy miałam równie okrągłe dziesięć lat) poskutkowało pierwszym miejscem w województwie podczas Przeglądu Młodych Muzyków. Niestety, rok później zrezygnowałam z gry. Wracam do niej bardzo rzadko i nieudolnie, próbując na nowo powrócić do umiejętności sprzed lat. Skupiałam się w tym czasie na działalności wokalnej, gdzieś podłapałam kilka występów. Co do muzyki, gustuję w tej, która porwie mnie od pierwszego dźwięku. Gatunek nie gra roli. Uwielbiam utwory instrumentalne, nadające rytm codzienności. No i świetnie się przy nich szyje cosplaye!
Z tej miłej okazji postanowiłem dziś wzorem lat ubiegłych ogłosić czwartą już edycję Jubileuszowego Konkursu Muzycznej Podróży na artykuł o tematyce muzycznej!

A oto dla przypomnienia wyniki pierwszej edycji z okazji:

odwiedzin
Tomek Janiszewski
Miejsce 1
Tomek Janiszewski - "Sława, wolność, pieniądze - rozterki debiutanta"  tutaj

Mateusz Biegaj
Miejsce 2
Mateusz Biegaj - "Clive Nolan - Alchemy. Recenzja musicalu wystawionego 22.02.1013 na deskach Teatru Wyspiańskiego w Katowicach"  tutaj

Anna Redzisz
Miejsce 3
Anna Redzisz - "Rzecz o nadrabianiu straconego czasu i matrycy muzycznej"  tutaj

Miejsce 4
Mateusz Biegaj - "Robert Johnson. Mistyk bluesa"  tutaj

Miejsce 5 
Mateusz Biegaj - "Kate Bush "Mother Stands for Comfort"  tutaj

W związku z dużym zainteresowaniem pierwszej edycji konkursu, postanowiłem ogłosić z okazji




odwiedzin
podobną zabawę jak poprzednia, której
jednoosobowym zwyciężą okazał się:

Mateusz Augustyniak i jego muzyczno-satyryczny artykuł "Jak się ubrać i na koncercie zachować, aby uwagę gawiedzi przyciągnąć i szacunek samic zdobyć" tutaj  

co w dużym stopniu przyczyniło się - jak podkreśla sam laureat - do powstania portalu Polski Wzrok! Dziś Mateusz to jedna z najbardziej znaczących polskich postaci medialnych na Wyspach, a Naczelny Polskiego Wzroku to być może nie jedyne stanowisko dowodzące, jakie nasz laureat będzie pełnił w polskim światku wydawniczym w UK, czego mu z serca życzę. Takie owoce to moja największa radość jako organizatora tych cyklicznych zabaw konkursowych. Ich zadaniem jest bowiem wyłonienie pasjonatów i talentów dziennikarskich, które dzięki takiemu sukcesowi uwierzą w swoje możliwości i pójdą dalej samodzielną ścieżką ku chwale dobrej muzyki!

Na konkurs z okazji:


nie wpłynęła żadna praca konkursowa, ale nadmienić należy, że w tym czasie na Muzycznej Podróży pojawiła się rekordowa liczba współpracujących z moim blogiem autorów, przez co prawdopodobnie wszyscy mistrzowie pióra spełnili się już poza konkursem. W związku z tym z okazji 400 tysięcy odwiedzin dałem Wam odpocząć i konkursu nie ogłosiłem, obiecując jednocześnie, iż na okoliczność



odwiedzin uczynię to na pewno

Ogłaszam więc niniejszym 4 edycję konkursu na artykuł 
o tematyce muzycznej
Najciekawsze prace zostaną opublikowane na Muzycznej Podróży, a trójka 
Autorów najwyżej ocenionych prac otrzyma nagrody w postaci płyt CD
Tekst musi być wyłącznie autorski i nigdzie dotychczas niepublikowany, a stwierdzenie plagiatu automatycznie eliminuje pracę z konkursu.


Regulamin konkursu
1. Forma artykułu:
a) Recenzja płyty (longplay lub EP)
b) Recenzja koncertu + fotografie z tego wydarzenia
c) Autoryzowany wywiad z człowiekiem mającym ścisły związek z muzyką (artysta, promotor, wydawca, organizator koncertów itp) + fotografie
d) Artykuł wyrażający poglądy autora na wszystko, co dotyczy muzyki i współczesnego show biznesu + fotografie ilustrujące
e) Artykuł o charakterze krytycznym, wspomnieniowym lub biograficznym, którego temat dotyczy świata muzyki + fotografie ilustrujące
2. Każdy uczestnik konkursu może nadesłać nieograniczoną ilość prac.
3. W konkursie nie mogą brać udziału osoby związane rodzinnie i redakcyjnie z autorem bloga, co oczywiście nie wyklucza pojawienia się ich tekstów na łamach Muzycznej Podroży niezależnie od konkursu.
4. Wszelkie pytania dotyczące konkursu proszę kierować na adres slaorw@wp.pl Powtarzające się wątpliwości będą rozwiewane na bieżąco pod niniejszym regulaminem.
5. Ilustrujące artykuł fotografie lub rysunki podpisane imieniem i nazwiskiem autora mogą być wykonane własnoręcznie, bądź przez inne osoby, które wyraziły zgodę na ich publikację. 
6. Każdy uczestnik konkursu automatycznie wyraża zgodę na publikację nadesłanych tekstów i ilustracji na niniejszym blogu.
7. Nadesłane prace nie mogą być nigdzie wcześniej publikowane.
8. Laureatów nie wybiorę ja, tylko specjalnie powołane do tego celu szacowne Jury, którego skład zostanie podany do wiadomości.

Termin nadsyłania podpisanych imieniem i nazwiskiem oraz opatrzonych fotografią autora prac upływa z dniem 31 grudnia 2016 i może on zostać przesunięty z uzasadnionych powodów. Prace proszę nadsyłać na adres slaorw@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz